Sverige

Nu är jag hemma i Sverige igen, skillnaden är inte så stor på vädret men det är helt underbart att vara hemma oh samtidigt som jag längtar tillbaka och önskar lite grann i mitt hjärta att jag vore i Florens så är jag jätteglad över att vara hemma igen. För att vara hemma betyder att få jobba och vara kreativ och jag har så mkt jag vill få gjort så det flödar nästan över:) så idag ska det bli lite pyssel och så, imorgon ska det nog bli lite mönsterkonstruktion och sen ska jag börja sy:) jag har massvis med grejer jag vill sy. Jag och Josefine har ju köpt massa fina tyger på Mon Ceri så det ska jag ju definitivt göra något av, ska bara fundera ut vad:) Jag har lite nya favoriter och Lurextyg står högt på listan, paljetter likaså och pärlor och ah. :) fina saker helt enkelt:)
Idag ska jag för övrigt shoppa lite också. lite basgrejer och möjligtvis ett par skor^^ få se hur det blir, har inte jättemkt pengar!

Nu hur som helst kommer jag försöka ladda upp lite grejer på saker jag gjort, sedan kommer det komma grejer på saker som jag gör, lite i processen och så, men eftersom denna bloggen är nystartad så har jag inte direkt tänkt på att dokumentera innan, men så blir det nog nu:D

Så, Enjoy!!

Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha you are a very girly girl...

2009-12-18 @ 11:20:54
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0