Första!



Hej hej!

Nu har jag då startat min andra blogg någonsin, även denna gång med hjälp av någon. Denna bloggen hjälpte Josefine mej med, har henne länkad på min sida:)
Här är nu tanken att jag ska skriva om vad jag gör och visa bilder. Så nu till jul kommer det nog bli en hel del för vi har hypat här hemma i lägenheten om att få komma tillbaka till Sverige och få sy!!! Ska bli underbart, och självklart också att få träffa våra nära och kära som saknas extremt här i Florens. Men så är det. Idag är det måndag och vi´ska visa upp vårat final arbete i modeskiss. Blir nog en kort lektion, sen ska vi gå till Mon Ceri och jag ska köpa skinnstuvbitar, det är en second hand affär och dom har second hand tyger och knappar och skor och kläder och allt helt enkelt:) och ikväll ska vi äta pannkakor till middag:) hihi. mumsigt!

Massa Pussar och Kramar


Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej vilken fin blogg du har!

kram

2009-12-13 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0