Design


Emma, i byxor och tröja som jag sytt


Kardad hårprydnad, ros med pärldetaljer

Emma, i stickad linneklänning


Jag och mamma i florens, jag visar henne jackan jag håller på att sy
i ämnet tailoring techniques




Emma, hårprydnad i kardad ull med paljett, pärl- och sidenbandsdetaljer




Empirklänning i broderad bomull

Herrskjorta, Herrbyxor och sjal:)
KG när han gick för mig i modevisningen på Textilakademin




Halsduk som jag stickat som accessoar till min herroutfit
KG, close up, accessoar


Kjolen gjorde jag av en 14 meter lång fläta som jag stickade och massa silkesorganza som jag draperade undertill
Hanna i tidningskorsett, kjol gjord av 14 meter lång stickad fläta


Från modevisningen på Textilakademin.   Jag sydde en korsett i tidningspapper
Hanna, close up på korsetten


Emma i söt regnjacka


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sy mer.

Jag vill se!

2009-12-16 @ 18:20:54
URL: http://stylebyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0